Opheffing diensten

Lees hier hoe je een opheffing aan ons doorgeeft

Om je hostingpakket en of domeinnaam op te heffen hebben wij een schriftelijke opheffing van je nodig. 

Dit kun je doen door een e-mail te zenden aan klantenservice@flexwebhosting.nl of via je klantenpagina een ticket aan te maken voor de Klantenservice.
Je dient hierbij je klantnummer op te geven en aan te geven wat je wil opheffen. Geef hierbij duidelijk aan:

- Alleen de hosting, je domeinnaam blijft dan behouden;
- Alleen de domeinnaam, je hosting blijft dan behouden;
- Hosting én domeinnaam, we heffen dan beide voor je op.

Vergeet niet om je klantnummer te vermelden in je bericht, anders kunnen wij de opheffing niet in behandeling nemen! 

Let op! Je opheffing dient uiterlijk twee maanden voor de verleng/verval datum van je domeinnaam of pakket in ons bezit te zijn. Eerder mag natuurlijk ook. We heffen de diensten dan per einddatum op. Dit is de datum die je op de laatste factuur ziet staan.

Je ontvangt altijd een bericht terug van ons, houd je mailbox daarom goed in de gaten om te weten of wij de opheffing hebben verwerkt, misschien hebben wij nog aanvullende vragen over je verzoek.