Klant worden

Welkom bij Flexwebhosting!

Zodra je je eerste bestelling via de website plaatst, ben je klant bij Flexwebhosting B.V.

Je kunt dan de volgende dingen van ons verwachten.

Online klantenpagina

Met de gegevens die we van jou krijgen, maken we een account voor je aan. Met je e-mailadres en wachtwoord krijg je toegang tot de online klantenpagina.

In de klantenpagina kun je:

  • Jouw profiel beheren en persoonlijke gegevens bijwerken
  • Je producten en diensten beheren, nieuwe bestellingen plaatsen of opheffingen doorgeven
  • Je facturen inzien en direct online betalen via iDeal, PayPal of creditkaart
  • Contact met ons opnemen via chat of een bericht via het ticketsysteem

Opleveren

We gaan ons best doen om jouw bestelling zo snel en zo zorgvuldig mogelijk op te leveren.

Veel van dit proces gebeurt automatisch. Zo worden domeinnamen direct bij de leverancier aangevraagd en worden hostingpakketten op ons platform aangemaakt. Vaak kun je binnen een kwartier al aan de slag met je nieuwe website!

Voor sommige diensten is handmatige controle of actie nodig. Bijvoorbeeld als je een bestaande website vanuit een andere provider wilt laten verhuizen. Of als je een server bestelt. We sturen je dan een e-mail zodra we hiermee klaar zijn.

Gegevens

Jouw gegevens zijn veilig bij ons. We slaan ze beveiligd op en je kunt ze altijd inzien via jouw online account in de klantenpagina.

We moeten sommige gegevens wel doorgeven aan andere bedrijven of organisaties waar we zaken mee doen. Dat gaat dan om de volgende bedrijven:

  • Leveranciers van domeinnamen, zoals SIDN voor .nl of ICANN voor .com. Dit omdat je via ons een contract aangaat met deze leveranciers;
  • Onze nieuwsbrief-provider MailChimp. Anders kunnen we je geen e-mails sturen met belangrijke informatie over jouw producten of diensten;
  • Een incassobureau. Dat doen we alleen als je, ondanks onze herinneringen per e-mail, telefoon en post, een betalingsachterstand oploopt;
  • De overheid, bijvoorbeeld in het geval van een vordering van politie of kansspelautoriteit.

Vragen en contact

Heb je vragen over je diensten, producten, gegevens of iets anders? Je kunt ons dan op verschillende manieren bereiken.

Klantenpagina

Via de online klantenpagina kun je een ticket aanmaken via het Help Center.

Ook kun je er een chat starten. Onze chatbot zal dan eerst proberen een antwoord te vinden op de vraag die je ingeeft. Komt daar geen goed resultaat uit, kun je tijdens openingstijden met een medewerker praten.

Telefoon

Heb je technische of administratieve vragen over jouw diensten bij Flexwebhosting? Naast chatten of een ticket aanmaken, kun je ook bellen.

Telefonische ondersteuning is niet standaard beschikbaar. Heb je hostingpakketten en domeinnamen, kun je de Hosting SLA aanzetten.

Is deze ingeschakeld? Dan krijg je in je klantenpagina ons telefoonnummer en een support code te zien. Deze support code wordt gevraagd zodra je belt.

De support code wisselt dagelijks. Wil je ons bellen, log dan eerst even in op je klantenpagina zodat je de juiste code beschikbaar hebt. Dat is sowieso handig, dan kunnen we je misschien meteen naar de goede pagina leiden.

Privacy

Heb je vragen over je gegevens, bijvoorbeeld met betrekking tot de AVG? Je kunt die vragen dan mailen naar privacy@flexwebhosting.nl.