Contact

Voor al je vragen over onze producten en diensten, kun je terecht bij onze klantenservice

  

Onze locatie:

  

Adresgegevens

Flexwebhosting BV
Doctor Cuyperslaan 76
5623 BB Eindhoven

Nieuwe klant of nieuwe diensten aanvragen?

Voor al je vragen over de aanschaf van onze producten en diensten kun je ons bellen op het telefoonnummer: 040 235 9290 en kies in het telefoonmenu voor optie 1. 

Je kunt ons ook een e-mail sturen: sales@flexwebhosting.nl 
Ook via chat helpen wij je graag verder. Wij zijn elke werkdag voor je beschikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

Reeds tevreden klant? Stuur een bericht via het online ticketcenter.
Login via https://www.flexwebhosting.nl/klantenpagina en ga naar "Ticketcenter" om een bericht aan ons te sturen.

Klantenservice

Voor al je vragen over onze producten en diensten, kun je terecht bij onze klantenservice. Wij kunnen je helpen met vragen over onder andere bestellingen, facturen en product informatie.

Wij zijn je elke werkdag graag van dienst:

  • Chattend vanuit onze website of via je klantenpagina
  • Per ticket via je klantenpagina
  • Via e-mail op klantenservice@flexwebhosting.nl
  • Telefonisch van 09:00 tot 17:00 op nummer 040 235 9290

Helpdesk / Technische dienst en abuse

Onze technische helpdesk is bereikbaar via ons online Helpcenter en via telefoon. Via de klantenpagina kun je een bericht aan ons zenden. De meest gestelde vragen tref je in de FAQ binnen het helpcenter in de klantenpagina.

Technische Support:
Login via https://www.flexwebhosting.nl/klantenpagina en ga naar "Ticketcenter"
Telefoonnummer: 040-2359290
(Elke werkdag van 09.00 tot 17:00 uur)

Overige gegevens

KvK-nummer: 12045275
BTW-nummer: NL813411786B01
Rekeningnummer: 976752662
Banknaam: ABN-AMRO
Bankplaats: Eindhoven
Ibannummer: NL90ABNA0976752662
BICadres: ABNANL2A

Storing

In geval van een storing of spoedmelding buiten kantooruren kun je een ticket aanmaken vanuit je klantenpagina. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Emergency

Heb je een server en ondervind je een accuut probleem? Een storing melden of emergency ticket aanmaken gaat ook via je klantenpagina. Dit kan via Help Center > Ticket Center. Tijdens openingsuren van de technische dienst kun je een storing melden. Buiten de openingstijden wordt dit een emergency ticket.