Na de overname in 2017, verandert certificatenleverancier Comodo haar naam om een eigen identiteit te lanceren.
“What’s in a name?”
Die vraag stelde Shakespeare ons een hele tijd geleden al. Een goede vraag ook.
Na de overname van Comodo door Francisco Partners in 2017, hebben ze daar goed over nagedacht. Naast het “simpele” SSL-certificaat is er namelijk gekeken naar andere mogelijkheden en diensten waardoor dat Comodo zich zou kunnen onderscheiden en beter aan zou kunnen sluiten bij de steeds veranderende digitale wereld.
Als je jezelf op zo’n manier opnieuw uitvindt, dan mag dat een naam hebben. Een naam die de verandering benadrukt en losbreekt van het oude. Die het stigma “Comodo doet alleen maar certificaten” achterlaat en de toekomst vrij maakt.
Voor jij en wij als gebruiker verandert er niets, behalve de naam. De Comodo SSL-certificaten verkopen wij vanaf nu onder de nieuwe naam.
“That which we call a rose, by any other name would smell as sweet.”
Sectigo. Net zo veilige certificaten, maar net dat beetje meer.
Lees meer over de aankondiging op de website van Sectigo (formerly Comodo CA)
Dit artikel is geplaatst op 03 december 2018. Het kost je ongeveer 1 minuten om het te lezen.